niedziela, 10 lipca 2016

Szydełkowa sukienka w ananasy

Witam serdecznie wszystkich obserwujących mojego bloga w tę piękną słoneczną niedzielę.

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie choć dawno mnie tu nie było. Dzisiaj chciałam zaprezentować sukienkę, której zwiastun pokazywałam wcześniej kliknij TU.
Inspiracją do zrobienia jej była sukienka z bloga kliknij TU. Skorzystałam z opisu i schematów, co bardzo ułatwiło mi pracę i za co bardzo bardzo dziękuję.

Oto moja wersja z halką w kolorze sukienki (koralowa):
















Sukienka wyszydełkowana z Divy Alize, kolor koralowy, około 500 g, szydełko nr 2,5 


A tutaj wersja z beżową halką:










Oraz na czarnym tle:








Oceńcie sami, która wygląda najlepiej :)

Pozdrawiam serdecznie






11 komentarzy:

  1. Prześliczna sukienka!Idealny kolor i wzór. Podoba mi się w każdej wersji. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Bardzo ładnie układają się te ananasy przy dekolcie (tak mi się spodobał ten wzór, że nawet zaczęłam się rozglądać za tymi schematami, o których wspominałaś).

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka wyszła pięknie. Sama nie wiem, na którym tle prezentuje się najlepiej... Wzór ananasów podoba mi się od dawna. Podziwiam Twoją pracę.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja lubię ananasy:). Piękna sukienka, mnie osobiście najbardziej odpowiada wersja z koralową podszewką. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skądś ten wzór znam haha. Twoja sukienka jest rewelacyjna. Ja swoje obie uwielbiam: i białą i czerwoną. życzę ci żeby twoja tez tak dobrze się nosiła- jest boska

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka i smakowite ananaski!. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam dzieło. Sukienka jest cudowna.W każdej wersji mnie się podoba.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka wygląda ślicznie na każdym tle!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ananaski - sukienka cudna :) Na odbijającym się tle lepiej bo wyraźniejszy wzór widać ale i stonowano super jest :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka w pięknym kolorze. Gratuluję. Szydełkowe ananasy too splot ponadczasowy:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka a kolor faktycznie uroczy. Ananaski marzą mi się od dawna, ale na razie muszę jeszcze popracować nad figurą :)

    OdpowiedzUsuń