sobota, 3 października 2015

Chusta Maluka

W ostatnim poście pisałam, że zostawiłam szydełko "na chwilę", ale ta chwila jeszcze trwa, gdyż w ruch znowu poszły druty i powstała chusta Maluka wg bezpłatnego wzoru ze strony: http://www.ravelry.com/patterns/library/maluka i bardzo praktycznym poradom, łącznie z kursem wykonania ze strony: http://www.intensywniekreatywna.pl/maluka-bea-schmidt-czesc-1/
Kurs jest bardzo przejrzysty i zawiera dużo wskazówek. Polecam wszystkim, którzy chcieliby taką chustę wykonać. Chustę wydziergałam z włóczki Baśka 30% wełny, 70% akryl, (320 m/100 g)
Zużyłam niecałe 100 g. Druty 4,5 mm, wymiary chusty to: 35 x 130.
Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia to chusta nieładnie się zblokowała, wydaje mi się że ze względu na za małą zawartość wełny i użycie do dziergania za cienkich drutów, co uwzględnię podczas dziergania następnej chusty, gdyż ten wzór bardzo mi się podoba.














Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna chusta fajny ma wzorek i uroczy kolorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mała ale fajna ;) Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna chusta, a kolor prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, bardzo mi się podoba wzór i kolor też jest śliczny. Fajnie że poleciłaś IK - pierwszy raz tam zajrzałam dzięki Tobie i myślę że też tam odnajdę coś ciekawego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna chusta. Podoba mi się :) Muszę ją zapisać ;) Może Sisterka mi zrobi :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń