czwartek, 16 kwietnia 2015

Kilka słów na powitanie.

Moja przygoda z szydełkiem w ogóle rozpoczęła się już w latach szkolnych, kiedy to na zajęciach technicznych uczyłam się robić pierwsze słupki i półsłupki i na tym się skończyło. Jednak moim marzeniem zawsze było nauczyć się wielu innych wzorów, które mnie zauroczyły gdy niejednokrotnie oglądałam prace szydełkowe w gazetach lub w Internecie. Jakieś dwa lata temu kupiłam gazetę Mała Diana Ekstra,zeszyt 1, rok 2013. I od tego momentu zaczęło się już pełną parą. Zaczęłam uparcie ćwiczyć podstawowe wzory szydełkowe i robić pierwsze próbki a następnie prace. Szukając inspiracji i chcąc rozszerzyć swoją wiedzę i umiejętności zaczęłam przeglądać blogi o tematyce szydełkowej, znajdując mnóstwo inspiracji. Oto moja pierwsza praca szydełkowa:







Wzór zaczerpnięty z Diana Robótki 3/2013 średnica serwetki 26,5 cm



Co prawda Wielkanoc już za pasem, ale chciałabym pokazać kilka prac o tematyce Wielkanocnej:



Wzór pochodzi z "Szydełkiem i na drutach" nr 1/2015 (oprócz pisanek)
Pisanki zrobione techniką decoupage według własnego pomysłu.








Wzór kurek i kurczaczka pochodzi z Internetu.

Następną porcję moich prac opublikuję w następnym wpisie.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,

Róża












1 komentarz: