niedziela, 31 stycznia 2016

Moherowy sweterek

Sweter robiony tradycyjnie czyli zszywany po bokach, na ramionach łączony za pomocą trzech drutów. Rękawy z główką wszywane tradycyjnie. Sweter nie ma ściągacza. Dół swetra dziergałam do wysokości 10 cm na drutach nr 3, a potem na drutach nr 4. Dekolt wykończony jest samymi oczkami prawymi na drutach z żyłką nr 3. Jak widać powstał mały rulonik. Jeśli chodzi o wzór to wg życzeń nowej właścicielki, jest prosty: 4 prawe na 6 lewych, dzięki temu sweter ładnie przylega do figury. Córka jest bardzo zadowolona i zapewnia, ze będzie go nosić. Długość sweterka to około 60 cm.
Materiał; Angora Ram, kolor granatowy, około 190 g. Druty nr 3 i 4.












Pozdrawiam wszystkich serdecznie ! :) 


7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten sweterek:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba ten sweterek i dowiedziałam się,że tym wzorem fajnie przylega do figury:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kolor i fason :) Chcialabym miec taki sweter w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Sama bym chętnie w takim chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie tradycyjne fasony, bardzo mi się podoba:-)
    Zaintrygowało mnie to łączenie na ramionach, chyba nie znam tego sposobu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny sweterek , podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń